hallo ja!

Saknat mig?
ne ja tror inte de va! hur som hellst har ja saknat detta. super mycket. de e sjukt kul o själv kunna gå tillbaka i texten o kolla vad man skrivit om hur livet har varit osv. så för min skull gör vi ett tredje försök, de brukar väl kallas tredje gången gillt...

så Ja ligger i sängen fjällar, funderar på de vanliga, vad har livet att erbjuda mig, vad har ja hittat o vad mera kommer ja hitta, ja saknar mina 3 killar så mycket att hjärtat gör ont, varit 2 veckor sen de var hos mig i vårat hem, semester har ja haft o en bra börajan till nicklas utökade umgänge, numera 10 dagar i månaden i stället för 6.




godnatt sverige. eller godnatt mig själv, (bara ja ändå som läser detta, hihih)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0