i stockholm!

väderet är si o så. ja har ordentligt med skavsår så ja fick byta skor i tågstationen kostade mig 50 kr extra att bara låsa upp o byta i förvaringsskåpen, men de tyckte foten de var värt, tyvärr höll inte plånboken med.

Varit i nog varenda klädaffär hittat massa fint,. Och snart ska ja hämta upp pullan på telefonplan o åka o käka shushi i medis sen till eken på afterwork, wiii rödvin.com, både hungrig o sugen!!!

Jag klarade 5 dagar som vegetarian! nu är de helg o ja ska unna mig äta gott o må bra, idag blev de tacos till lunch me ungarna. På måndag morgon åter går ja till min strikta dieat, de e faktiskt väldigt god mat och kroppen mår så mycket bättre utan kött. ska dock börja äta fisk o kyckling nästa vecka, de e bra mat! men ine kött, potatis, bröd, ris eller pasta...


Aja kära bloggläsar (dom få som kommer ibland) ha en underbar helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0